Asystent ds. optymalizacji procesów i rozliczeń


Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.

To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

 


Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko:

Asystenta ds. optymalizacji procesów i rozliczeń

Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195

 


Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej.

Jeśli masz już pierwsze doświadczenie – na pewno je docenimy!

 


Twoje codzienne zadania:

  • Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń,
  • Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu rozliczeniowego,
  • Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług i wyjaśniania niezgodności,
  • Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT),
  • Analiza i rozpatrywanie reklamacji zgodnie z procedurami oraz udzielanie pisemnych odpowiedzi na ich podstawie,
  • Udział w automatyzacji i testach wewnętrznego systemu rozliczeniowego,
  • Prowadzenie projektów oraz analiz w zakresie optymalizacji,
  • Tworzenie i doskonalenie procesów oraz procedur operacyjnych, w tym inicjowanie usprawnień na podstawie analizy własnej,
  • Przygotowanie bieżących raportów, analiz, zestawień z działań operacyjnych,
  • Weryfikacja poprawności przygotowywanych zleceń dotyczących optymalizacji i automatyzacji.

 

 

Aplikuj do nas, jeśli:

  • Znasz Excela na poziomie bardzo dobrym i potrafisz wykorzystywać go w praktyce – warunek konieczny,
  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia,
  • Wyróżnia Cię dokładność, systematyczność i terminowość,
  • Jesteś osobą samodzielną i potrafisz organizować swoją pracę,
  • Umiejętnie rozwiązujesz problemy i szukasz nowych rozwiązań.

 


Co oferujemy?

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop,
  • Pracę stacjonarną, w godz. 8:00-16:00,
  • Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne,
  • Pełny proces wdrożenia w obowiązki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń,
  • Brak dress code’u,
  • Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry,
  • Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską:
  •  Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka,
  • Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.

 

 

Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!

 

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z  o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).”

Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

  • INVENT
    logo
  • Miejsce pracy: Dolnośląskie, Wrocław
  • Data wystawienia: 02.10.2024
  • Kategoria: Administracja biurowa
  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
  • Min. doświadczenie: Brak

Ciekawa oferta… ?