Asystent ds. optymalizacji procesów i rozliczeń
Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.
Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.
To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.
Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko:
Asystenta ds. optymalizacji procesów i rozliczeń
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195
Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej.
Jeśli masz już pierwsze doświadczenie – na pewno je docenimy!
Twoje codzienne zadania:
- Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń,
- Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu rozliczeniowego,
- Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług i wyjaśniania niezgodności,
- Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT),
- Analiza i rozpatrywanie reklamacji zgodnie z procedurami oraz udzielanie pisemnych odpowiedzi na ich podstawie,
- Udział w automatyzacji i testach wewnętrznego systemu rozliczeniowego,
- Prowadzenie projektów oraz analiz w zakresie optymalizacji,
- Tworzenie i doskonalenie procesów oraz procedur operacyjnych, w tym inicjowanie usprawnień na podstawie analizy własnej,
- Przygotowanie bieżących raportów, analiz, zestawień z działań operacyjnych,
- Weryfikacja poprawności przygotowywanych zleceń dotyczących optymalizacji i automatyzacji.
Aplikuj do nas, jeśli:
- Znasz Excela na poziomie bardzo dobrym i potrafisz wykorzystywać go w praktyce – warunek konieczny,
- Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia,
- Wyróżnia Cię dokładność, systematyczność i terminowość,
- Jesteś osobą samodzielną i potrafisz organizować swoją pracę,
- Umiejętnie rozwiązujesz problemy i szukasz nowych rozwiązań.
Co oferujemy?
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop,
- Pracę stacjonarną, w godz. 8:00-16:00,
- Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne,
- Pełny proces wdrożenia w obowiązki,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
- Dofinansowanie do kursów i szkoleń,
- Brak dress code’u,
- Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry,
- Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską:
- Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka,
- Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.
Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!
Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).”
Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
-
INVENT
- Miejsce pracy: Dolnośląskie, Wrocław
- Data wystawienia: 02.10.2024
- Kategoria: Administracja biurowa
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
- Min. doświadczenie: Brak
Podobne oferty
- Asystent ds. optymalizacji procesów i rozliczeń dolnośląskie, Wrocław
- Asystent ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim dolnośląskie, Wrocław