Asystent ds. realizacji projektów polskich i administracji
Dołącz do zespołu Invent!
Szukamy Asystenta ds. realizacji projektów polskich i administracji
Lokalizacja: Wrocław, Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca stacjonarna, pełny etat)
Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób dyspozycyjnych w pełnym wymiarze czasu pracy.
Kim jesteśmy?
Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.
Nasze mocne strony to doskonała znajomość rynku, pełne zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.
To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.
Kogo szukamy?
-
Jesteś komunikatywny/a?
-
Praca z ludźmi sprawia Ci radość?
-
Chcesz zdobyć doświadczenie w rekrutacji?
-
Ukończyłeś/aś studia dzienne lub studiujesz zaocznie i jesteś dyspozycyjny/a w godzinach 8:00–16:00 od poniedziałku do piątku na cały etat?
Jeśli odpowiedź brzmi „tak” – aplikuj już teraz i dołącz do Invent.
Jakie będą Twoje zadania?
-
Telefoniczna rekrutacja kandydatów do pracy przy inwentaryzacji na terenie Polski.
-
Kontakt z kandydatami poprzez obsługę kanałów komunikacji (Czater, infolinia, telefon, mail).
-
Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.
-
Organizacja noclegów dla Teamów polskich na terenie Polski.
-
Współpraca z firmami przewozowymi na terenie Polski.
-
Prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów.
-
Przygotowywanie bieżących zestawień.
-
Wsparcie działu w bieżących działaniach.
Wymagania:
-
Mile widziane doświadczenie w rekrutacji (agencje pracy tymczasowej, rekrutacje masowe, sezonowe, wyjazdowe, call center).
-
Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność sprawnego działania.
-
Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji bieżących zadań.
-
Otwartość na inicjatywę własną i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość i obowiązkowość.
Co oferujemy?
-
Umowę zlecenie lub umowę o pracę (możliwość wyboru) i pełny etat (8:00–16:00).
-
Pracę stacjonarną w biurze w pięknej willi przy ul. Gajowickiej 195.
-
Możliwość awansu po 3 miesiącach.
-
W pełni wyposażone stanowisko pracy (laptop, telefon, 2 monitory).
-
Dofinansowanie do kursów i szkoleń.
-
Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport.
-
Imprezy firmowe i wyjazdy integracyjne.
-
Przyjazną atmosferę – kawa, elastyczny dress code, wsparcie zespołu.
Dojazd: Tramwajem (linie 2, 6, 7, 17; przystanek Orla) lub autobusem (linie 126, 133, 143; przystanek Gajowicka).
Wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!
Aplikuj
-
INVENT
- Miejsce pracy: Dolnośląskie, Wrocław
- Data wystawienia: 03.12.2025
- Kategoria: Administracja biurowa
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę,Umowa zlecenie
- Min. doświadczenie: Brak
Podobne oferty
- Asystent ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim dolnośląskie, Wrocław
