Asystent ds. realizacji projektów polskich i administracji


Dołącz do zespołu Invent!
 

Szukamy Asystenta ds. realizacji projektów polskich i administracji

Lokalizacja: Wrocław, Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca stacjonarna, pełny etat)
 

Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób dyspozycyjnych w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

Kim jesteśmy?

Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to doskonała znajomość rynku, pełne zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.

To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

 

Kogo szukamy?

  • Jesteś komunikatywny/a?

  • Praca z ludźmi sprawia Ci radość?

  • Chcesz zdobyć doświadczenie w rekrutacji?

  • Ukończyłeś/aś studia dzienne lub studiujesz zaocznie i jesteś dyspozycyjny/a w godzinach 8:00–16:00 od poniedziałku do piątku na cały etat?

Jeśli odpowiedź brzmi „tak” – aplikuj już teraz i dołącz do Invent.

 

 Jakie będą Twoje zadania?

  • Telefoniczna rekrutacja kandydatów do pracy przy inwentaryzacji na terenie Polski.

  • Kontakt z kandydatami poprzez obsługę kanałów komunikacji (Czater, infolinia, telefon, mail).

  • Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.

  • Organizacja noclegów dla Teamów polskich na terenie Polski.

  • Współpraca z firmami przewozowymi na terenie Polski.

  • Prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów.

  • Przygotowywanie bieżących zestawień.

  • Wsparcie działu w bieżących działaniach.

 

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w rekrutacji (agencje pracy tymczasowej, rekrutacje masowe, sezonowe, wyjazdowe, call center).

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność sprawnego działania.

  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji bieżących zadań.

  • Otwartość na inicjatywę własną i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość i obowiązkowość.

     

Co oferujemy?

  • Umowę zlecenie lub umowę o pracę (możliwość wyboru) i pełny etat (8:00–16:00).

  • Pracę stacjonarną w biurze w pięknej willi przy ul. Gajowickiej 195.

  • Możliwość awansu po 3 miesiącach.

  • W pełni wyposażone stanowisko pracy (laptop, telefon, 2 monitory).

  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń.

  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport.

  • Imprezy firmowe i wyjazdy integracyjne.

  • Przyjazną atmosferę – kawa, elastyczny dress code, wsparcie zespołu.

 

Dojazd: Tramwajem (linie 2, 6, 7, 17; przystanek Orla) lub autobusem (linie 126, 133, 143; przystanek Gajowicka).


Wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!


Aplikuj
  • INVENT
    logo
  • Miejsce pracy: Dolnośląskie, Wrocław
  • Data wystawienia: 03.12.2025
  • Kategoria: Administracja biurowa
  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę,Umowa zlecenie
  • Min. doświadczenie: Brak

Ciekawa oferta… ?