Asystent Działu Obsługi Klienta z j. włoskim
Dołącz do zespołu Invent!
Szukamy Asystenta Działu Obsługi Klienta z j. włoskim
Lokalizacja: Wrocław, Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca stacjonarna)
Kim jesteśmy? Invent Sp. z o. o. to lider w branży inwentaryzacji. Działamy w Polsce i za granicą – od Niemiec i Austrii po Francję, Czechy czy Włochy. Wyróżnia nas ponad 20-letnie doświadczenie, zaangażowanie i profesjonalizm.
Kogo szukamy?
-
Swobodnie komunikujesz się w języku włoskim (min. B1)?
-
Praca z ludźmi sprawia Ci radość?
-
Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku?
Jeśli odpowiedź brzmi „tak” – aplikuj już teraz i dołącz do Invent.
Jakie będą Twoje zadania?
-
Kontakt z klientem zewnętrznym w zakresie planowania inwentaryzacji i innych spraw organizacyjnych.
-
Koordynowanie, organizacja i czynne uczestnictwo w spotkaniach zarówno klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych.
-
Zapewnienie właściwego i terminowego przepływu korespondencji i dokumentacji.
-
Uczestniczenie w przygotowywaniu planów inwentaryzacji dla klientów zgodnie z wytycznymi.
-
Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami firmy.
-
Realizacja projektów w zakresie organizacji pracy.
-
Rezerwacja obiektów noclegowych dla zespołów realizujących projekty w Europie.
Nie masz doświadczenia? To nie problem! Zapewniamy kompleksowe wdrożenie i wsparcie zespołu.
Czego oczekujemy?
-
Znajomości j. włoskiego (min. B1) – będziesz używać go w codziennej pracy, więc jest to warunek konieczny.
-
Komunikatywnej znajomości innych języków obcych (mile widziane).
-
Dobrej znajomości obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel.
-
Organizacji pracy własnej, terminowości, obowiązkowości.
Co oferujemy?
-
Umowę o pracę i pełny etat (godziny pracy 6:30-14:30 lub 8:00–16:00).
-
Pracę stacjonarną w biurze w pięknej willi przy ul. Gajowickiej 195.
-
Możliwość awansu po 3 miesiącach.
-
W pełni wyposażone stanowisko pracy (laptop, telefon, 2 monitory).
-
Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport.
-
Imprezy firmowe i wyjazdy integracyjne.
-
Przyjazną atmosferę – kawa, elastyczny dress code, wsparcie zespołu.
Dojazd: Tramwajem (linie 2, 6, 7, 17; przystanek Orla) lub autobusem (linie 126, 133, 143; przystanek Gajowicka).
Wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!
Aplikuj
-
INVENT
- Miejsce pracy: Dolnośląskie, Wrocław
- Data wystawienia: 17.03.2025
- Kategoria: Administracja biurowa
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
- Min. doświadczenie: Brak
Podobne oferty
- Młodszy specjalista ds. optymalizacji procesów i rozliczeń dolnośląskie, Wrocław
- Asystent Działu Obsługi Klienta z j. niemieckim dolnośląskie, Wrocław