Młodszy specjalista ds. optymalizacji procesów i rozliczeń


Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie. To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.


Aktualnie poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko: Młodszy specjalista ds. optymalizacji procesów i rozliczeń, która chce rozwijać się w świecie analizy danych i optymalizacji procesów.

Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195.

 

Jeśli masz analityczny umysł, myślisz perspektywicznie, dobrze organizujesz swoją pracę i chcesz zdobywać doświadczenie w dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Ciebie!

 

Twoje codzienne zadania:

  • Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń.

  • Analiza i optymalizacja procesów operacyjnych w tym inicjowanie usprawnień.

  • Tworzenie zleceń do zespołu programistów, z wykorzystaniem platformy Azure.

  • Udział w projektach automatyzacji i optymalizacji rozliczeń.

  • Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług, zleceń dotyczących optymalizacji i automatyzacji oraz wyjaśniania niezgodności.

  • Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT).

  • Przygotowanie bieżących raportów, analiz, zestawień z działań operacyjnych.

  • Wsparcie w testach i wdrożeniach narzędzi automatyzujących pracę.

  • Wsparcie w dokumentowaniu procesów biznesowych i rekomendowanie usprawnień.

  • Analiza i rozpatrywanie reklamacji zgodnie z procedurami oraz udzielanie pisemnych odpowiedzi na ich podstawie.

     

Aplikuj do nas, jeśli:

  • Posiadasz umiejętności analityczne i chcesz rozwijać się w zakresie optymalizacji procesów.

  • Dobrze znasz Excela, w tym funkcje analityczne (VLOOKUP, INDEX+MATCH, tabele przestawne, Power Query, tworzenie dashboardów i raportów, formatowanie warunkowe, analiza scenariuszy) oraz SQL.

  • Interesujesz się analizą procesów biznesowych i potrafisz dostrzegać potencjalne obszary do usprawnienia.

  • Masz podstawową wiedzę w zakresie systemów rozliczeniowych, kadr i płac.

  • Potrafisz identyfikować problemy, przewidywać ryzyka i proponować usprawnienia.

  • Jesteś komunikatywny/a i dobrze współpracujesz w zespole.

  • Chcesz zdobywać doświadczenie w analizie danych i zarządzaniu procesami biznesowymi.

  • Znasz metodyki zarządzania projektami (Agile, Scrum, Prince2).

  • Znasz narzędzia takie jak Azure, ClickUp czy Trello.

     

Co oferujemy?

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.

  • Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop.

  • Pracę stacjonarną, w godz. 8:00-16:00.

  • Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.

  • Pełny proces wdrożenia w obowiązki.

  • Wsparcie zespołu.

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.

  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń.

  • Brak dress code’u.

  • Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.

  • Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.

 

Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!

 


Aplikuj
  • INVENT
    logo
  • Miejsce pracy: Dolnośląskie, Wrocław
  • Data wystawienia: 28.03.2025
  • Kategoria: Administracja biurowa
  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
  • Min. doświadczenie: Brak

Ciekawa oferta… ?





Podobne oferty