Młodszy specjalista ds. optymalizacji procesów i rozliczeń
Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.
Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie. To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.
Aktualnie poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko: Młodszy specjalista ds. optymalizacji procesów i rozliczeń, która chce rozwijać się w świecie analizy danych i optymalizacji procesów.
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195.
Jeśli masz analityczny umysł, myślisz perspektywicznie, dobrze organizujesz swoją pracę i chcesz zdobywać doświadczenie w dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Ciebie!
Twoje codzienne zadania:
-
Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń.
-
Analiza i optymalizacja procesów operacyjnych w tym inicjowanie usprawnień.
-
Tworzenie zleceń do zespołu programistów, z wykorzystaniem platformy Azure.
-
Udział w projektach automatyzacji i optymalizacji rozliczeń.
-
Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług, zleceń dotyczących optymalizacji i automatyzacji oraz wyjaśniania niezgodności.
-
Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT).
-
Przygotowanie bieżących raportów, analiz, zestawień z działań operacyjnych.
-
Wsparcie w testach i wdrożeniach narzędzi automatyzujących pracę.
-
Wsparcie w dokumentowaniu procesów biznesowych i rekomendowanie usprawnień.
-
Analiza i rozpatrywanie reklamacji zgodnie z procedurami oraz udzielanie pisemnych odpowiedzi na ich podstawie.
Aplikuj do nas, jeśli:
-
Posiadasz umiejętności analityczne i chcesz rozwijać się w zakresie optymalizacji procesów.
-
Dobrze znasz Excela, w tym funkcje analityczne (VLOOKUP, INDEX+MATCH, tabele przestawne, Power Query, tworzenie dashboardów i raportów, formatowanie warunkowe, analiza scenariuszy) oraz SQL.
-
Interesujesz się analizą procesów biznesowych i potrafisz dostrzegać potencjalne obszary do usprawnienia.
-
Masz podstawową wiedzę w zakresie systemów rozliczeniowych, kadr i płac.
-
Potrafisz identyfikować problemy, przewidywać ryzyka i proponować usprawnienia.
-
Jesteś komunikatywny/a i dobrze współpracujesz w zespole.
-
Chcesz zdobywać doświadczenie w analizie danych i zarządzaniu procesami biznesowymi.
-
Znasz metodyki zarządzania projektami (Agile, Scrum, Prince2).
-
Znasz narzędzia takie jak Azure, ClickUp czy Trello.
Co oferujemy?
-
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
-
Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop.
-
Pracę stacjonarną, w godz. 8:00-16:00.
-
Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.
-
Pełny proces wdrożenia w obowiązki.
-
Wsparcie zespołu.
-
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
-
Dofinansowanie do kursów i szkoleń.
-
Brak dress code’u.
-
Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.
-
Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.
Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!
Aplikuj
-
INVENT
- Miejsce pracy: Dolnośląskie, Wrocław
- Data wystawienia: 28.03.2025
- Kategoria: Administracja biurowa
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
- Min. doświadczenie: Brak
Podobne oferty
- Asystent Działu Obsługi Klienta z j. włoskim dolnośląskie, Wrocław
- Asystent Działu Obsługi Klienta z j. niemieckim dolnośląskie, Wrocław