Asystent ds. optymalizacji procesów i rozliczeń


Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.
Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie. To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.
 
Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko:
Asystenta ds. optymalizacji procesów i rozliczeń
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195
Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej.
Jeśli masz już pierwsze doświadczenie – na pewno je docenimy!
 
Twoje codzienne zadania:
  • Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń,
  • Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu rozliczeniowego,
  • Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług i wyjaśniania niezgodności,
  • Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT),
  • Analiza i rozpatrywanie reklamacji zgodnie z procedurami oraz udzielanie pisemnych odpowiedzi na ich podstawie,
  • Udział w automatyzacji i testach wewnętrznego systemu rozliczeniowego,
  • Prowadzenie projektów oraz analiz w zakresie optymalizacji,
  • Tworzenie i doskonalenie procesów oraz procedur operacyjnych, w tym inicjowanie usprawnień na podstawie analizy własnej,
  • Przygotowanie bieżących raportów, analiz, zestawień z działań operacyjnych,
  • Weryfikacja poprawności przygotowywanych zleceń dotyczących optymalizacji i automatyzacji.
Aplikuj do nas, jeśli:
  • Znasz Excela na poziomie bardzo dobrym i potrafisz wykorzystywać go w praktyce – warunek konieczny,
  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia,
  • Wyróżnia Cię dokładność, systematyczność i terminowość,
  • Jesteś osobą samodzielną i potrafisz organizować swoją pracę,
  • Umiejętnie rozwiązujesz problemy i szukasz nowych rozwiązań.
Co oferujemy?
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop,
  • Pracę stacjonarną, w godz. 8:00-16:00,
  • Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne,
  • Pełny proces wdrożenia w obowiązki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń,
  • Brak dress code’u,
  • Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry,
  • Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską:
  • Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka,
  • Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.
Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!

Aplikuj
  • INVENT
    logo
  • Miejsce pracy: Dolnośląskie, Wrocław
  • Data wystawienia: 04.11.2024
  • Kategoria: Administracja biurowa
  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
  • Min. doświadczenie: Brak

Ciekawa oferta… ?