Asystent ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim


Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.

To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

 

Zastanawiasz się kogo poszukujemy?

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Asystenta ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych

Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195

 

Znasz bardzo dobrze język niemiecki? Lubisz pracę z ludźmi i szukasz nowych zawodowych wyzwań lub jesteś na początku swojej drogi i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś TAK, nie zwlekaj i prześlij swoje CV już teraz!

Zapewnimy Ci profesjonalne wdrożenie i przygotujemy do pracy, w której będziesz mógł nabywać nowe umiejętności.

Będziesz pracował w młodym zespole, który podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem na każdym etapie szkolenia.

 

Twój zakres obowiązków:

  • Realizacja projektów międzynarodowych poprzez rezerwację hoteli na terenie Europy.

  • Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.

  • Dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanych projektów.

  • Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, IT).

  • Przygotowywanie bieżących zestawień.

Do realizacji wszystkich obowiązków zostaniesz przygotowany!

 

Nasze wymagania:

  • Swobodna komunikacja w j. niemieckim na poziomie minimum B1 (warunek konieczny).

  • Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym.

  • Codziennie będziesz porozumiewał się w języku niemieckim: rozmawiając przez telefon czy pisząc maile do naszych kontrahentów. Będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje językowe.

  • Skrupulatność, terminowość, obowiązkowość.

  • Dobra organizacja pracy własnej.

 

To oferujemy:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach międzynarodowych.

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.

  • Pełny etat i pracę w biurze, w godz. 8-16.

  • Po 3 miesiącach możliwość awansu na stanowisko Młodszego Specjalisty.

  • Własne stanowisko pracy: telefon służbowy, laptop, dwa monitory.

  • Pełny proces wdrożenia w obowiązki i wsparcie opiekuna.

  • Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.

  • Pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.

  • Brak dress code’u.

  • Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.

  • Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy następującymi środkami komunikacji miejskiej: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.
     

Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!
CV wyślij na e-mail: dzial.ogloszenia@invent.ag

 


  • INVENT
    logo
  • Miejsce pracy: Dolnośląskie, Wrocław
  • Data wystawienia: 18.03.2024
  • Kategoria: Administracja biurowa
  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
  • Min. doświadczenie: Brak

Ciekawa oferta… ?