Asystent ds. realizacji projektów zagranicznych z j. niemieckim


Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.
 
 
Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Asystenta ds. realizacji projektów zagranicznych z j. niemieckim
 
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195
 
Znasz bardzo dobrze język niemiecki? Lubisz pracę z ludźmi i szukasz nowych zawodowych wyzwań lub jesteś na początku swojej drogi i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś TAK, nie zwlekaj i prześlij swoje CV już teraz!
Zapewnimy Ci profesjonalne wdrożenie i przygotujemy do pracy w której będziesz mógł nabywać nowe umiejętności.
Będziesz pracował w młodym zespole, który podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem na każdym etapie szkolenia.
 
 
Twój zakres obowiązków:
  • Realizacja projektów zagranicznych poprzez rezerwację hoteli na terenie Europy.
  • Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.
  • Dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanych projektów.
  • Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, IT).
  • Przygotowywanie bieżących zestawień.
 
Do realizacji wszystkich obowiązków zostaniesz przygotowany!
 
Nasze wymagania:
  • Swobodna komunikacja w j. niemieckim na poziomie minimum B1 (warunek konieczny)
Codziennie będziesz porozumiewał się w języku niemieckim: rozmawiając przez telefon czy pisząc maile do naszych kontrahentów. Będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje językowe!
  • Skrupulatność, terminowość, obowiązkowość.
  • Dobra organizacja pracy własnej.
 
To oferujemy:
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach zagranicznych.
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie (w zależności od Twoich oczekiwań).
  • Pracę w biurze, w godz. 8-16.
  • Własne stanowisko pracy: telefon służbowy, laptop, dwa monitory.
  • Pełny proces wdrożenia w obowiązki i wsparcie opiekuna.
  • Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
  • Brak dress code’u,
  • Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.
  • Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy następującymi środkami komunikacji miejskiej: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla
 
Chcesz dołączyć do Invent? Aplikuj, nie czekaj!

 
Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp.z  o .o . z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o .o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).”
Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
 

  • INVENT
    logo
  • Miejsce pracy: Dolnośląskie, Wrocław
  • Data wystawienia: 15.06.2023
  • Kategoria: Administracja biurowa
  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę,Umowa zlecenie
  • Min. doświadczenie: Brak
  • Min. wykształcenie: Średnie

Ciekawa oferta… ?