Asystent ds. reklamacji i rozliczeń
Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.
Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.
To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.
Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko:
Asystenta ds. reklamacji i rozliczeń
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195
Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej.
Jeśli masz już pierwsze doświadczenie – na pewno je docenimy!
Twoje codzienne zadania:
-
Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń,
-
Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu rozliczeniowego,
-
Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług i wyjaśniania niezgodności,
-
Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT),
-
Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami,
-
Udzielanie odpowiedzi na reklamacje w formie pisemnej w oparciu o przeprowadzoną analizę.
-
Udział w automatyzacji i testach wewnętrznego systemu rozliczeniowego.
Aplikuj do nas, jeśli:
-
Znasz Excela na poziomie bardzo dobrym i potrafisz wykorzystywać go w praktyce - warunek konieczny,
-
Masz wiedzę z zakresu zagadnień kadrowo-płacowych,
-
Masz minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku,
-
Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia,
-
Wyróżnia Cię dokładność, systematyczność i terminowość,
-
Jesteś osobą samodzielną i potrafisz organizować swoją pracę,
-
Umiejętnie rozwiązujesz problemy i szukasz nowych rozwiązań.
Co oferujemy?
-
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
-
Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop,
-
Pracę stacjonarną, w godz. 8-16,
-
Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne,
-
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
-
Brak dress code’u,
-
Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry,
-
Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.
Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!
Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp.z o .o . z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o .o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).”
Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
-
INVENT
- Miejsce pracy: Dolnośląskie, Wrocław
- Data wystawienia: 03.01.2024
- Kategoria: Administracja biurowa
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
- Min. doświadczenie: Brak
Podobne oferty
- Asystent ds. optymalizacji procesów i rozliczeń dolnośląskie, Wrocław
- Asystent ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim dolnośląskie, Wrocław